Általános szerződési feltételek
-
Szolgáltató megnevezése:
Név/Cégnév: |
Pap Márk |
Lakcím: |
5500 Gyomaendrőd, Lévai u. 17. |
e-mail: |
hello@kutyaval.hu |
Tárhely Szolgáltatók adatai:
Cégnév: Heroku (Salesforce.com, Inc.) |
|
Székhely: 415 MISSION STREET, 3RD FLOOR SAN FRANCISCO 94105 CA USA |
|
Cégjegyzékszám: 943320693 |
|
Adószám: - |
|
Képviseli: Bret Taylor |
|
E-mail: privacy@salesforce.com |
Cégnév: Vercel Inc. |
|
Székhely: 340 S Lemon Ave #4133 Walnut, CA 91789 |
|
Cégjegyzékszám: 3840731 |
|
Adószám: - |
|
Képviseli: Guillermo Rauch |
|
E-mail: privacy@vercel.com |
-
Az Általános Szerződési Feltételek tartalma
Jelen Általános Szerződési Feltételek dokumentum létrejön Pap Márk (a továbbiakban, mint Szolgáltató) és annak – https://kutyaval.hu/ címen elérhető - szolgáltatásait igénybe vevő Fogyasztó (a továbbiakban: Fogyasztó), a továbbiakban együtt, mint Felek között.
Az ÁSZF a Felek között létrejövő, a szolgáltatás igénybevételéhez kapcsolódó szabályokat, Felek jogait és kötelezettségeit hivatott lefektetni. Jelen ÁSZF elfogadásával a Fogyasztó elfogadja, és magára érvényesnek veszi a Szolgáltató által szabott részvételi és egyéb feltételeket, szabályokat.
-
A Szolgáltató szolgáltatásai és a szolgáltatások feltételei
Te is jártál már úgy, hogy szerettél volna menni valahová, de a kutyusoddal nem engedtek be a kiszemelt helyre? Sajnos mi igen. Épp ezért jött létre a https://kutyaval.hu/ ahol olyan helyek közül válogathatsz, ahová garantáltan magaddal viheted négylábú barátaidat. A https://kutyaval.hu/ azzal a céllal jött létre, hogy egy olyan oldalt biztosítson a kutyás gazdik számára, ahol megtalálják a számukra legjobb helyeket a kikapcsolódáshoz. A https://kutyaval.hu/ hiteles értékeléseket, kipróbált helyszíneket, közösséget kínál a Fogyasztók számára.
A fenti szolgáltatásokhoz kapcsolódó kiegészítő szolgáltatások
Online ügyintézés. A Szolgáltató a szolgáltatás teljes folyamatát online felületén keresztül bonyolítja. Fogyasztó köteles a weblapon keresztül történő szolgáltatás igénybevételéről, annak részleteiről tájékozódni.
Tájékoztatás. A Szolgáltató a szolgáltatási folyamat során és a szolgáltatás igénybevételének időtartamában vállalja Fogyasztó teljes körű tájékoztatását.
Ügyfélszolgálat. A Szolgáltató felhívja a Fogyasztó figyelmét, hogy a Szolgáltató elektronikus levelezési rendszer keretében az hello@kutyaval.hu e-mail címen ügyfélszolgálati tevékenységet lát el.
A Szolgáltató egyéb Szolgáltatást nem végez.
-
A Szolgáltatás igénybevételének lépései
Az oldal regisztrációval látogatható.
A regisztrációhoz a következő adatok magadása szükséges:
-
Vezetéknév
-
Keresztnév
-
E-mail cím
-
Jelszó
A regisztrációs folyamat során a Fogyasztó az „Elfogadom az Általános Szerződési Feltételekben és az Adatvédelmi Nyilatkozatban foglaltakat” jelölőnégyzet pipálásával folytathatja a regisztrációt.
A Fogyasztó a regisztrációt követően visszaigazoló e-mailt kap. A visszaigazoló e-mail a következő adatokat rögzíti:
-
Vezetéknév
-
Keresztnév
-
E-mail cím
A regisztráció a visszaigazoló e-mailben kapott „Fiók aktiválása” gomb megnyomásával véglegesíthető.
A már regisztrált Felhasználó a „Bejelentkezés” gombra kattintva tekintheti meg az oldalt.
A Bejelentkezés során a következő adatok magadása szükséges:
-
E-mail cím
-
Jelszó
Továbbá van lehetőség bejelentkezésre a „Folytatás Apple-lel”, „Folytatás Google-lel” és „Folytatás Facebook-kal” gomb megnyomásával.
A már regisztrált Felhasználók egyedi Profillal rendelkeznek.
A Profilban opcionálisan a következő adatok megadása lehetséges:
-
Profilkép (Arckép)
-
Vezetéknév
-
Keresztnév
-
Telefonszám
-
Születési idő
-
Irányítószám
-
Város
-
Utca
-
Házszám, Emelet, Ajtó
A Fogyasztó az oldalra érkezve a főoldalon felfedezheti a legjobb kutyabarát helyeket. Ezt a „Mit keresel?” és Hol keresed?” legördülő fül igénybevételével érheti el.
Ezen túl a Fogyasztó betekintést nyerhet az oldal által kínált népszerű városokba, legújabb helyekbe.
A https://kutyaval.hu/ oldal szolgáltatásai elérhetőek a https://www.facebook.com/kutyaval, továbbá a https://www.instagram.com/kutyaval.hu/ oldalon.
A Fogyasztó elmondhatja véleményét, az „Értékelés gombra kattintva, adott helyszínről 1-5-ig vagy szöveges leírással értékelve azt.
Értékelés során a következő adatok magadása szükséges:
-
Vezetéknév
-
Keresztnév
A fogyasztónak ezen túl lehetősége nyílik, az oldalon utazások megtervezésére, helyszínek beküldésére.
A Fogyasztó a Kedvencek menüpontban a kedvencek közé sorolt tartalmakat gyorsan elérheti a Kedvencek tartalomlistából. A kedvencek jellemzően azok a helyek, amelyekre a leggyakrabban látogat el, és amelyeket Kedvencek jellel jelöl.
-
Fogyasztó kötelezettségei
Fogyasztó hozzájárul, hogy a Szolgáltató üzenetet küldjön a szolgáltatás igénybevétele során megadott e-mail címre felek jogviszonyában bekövetkezett változásokról. Fogyasztó jogosult a fent megadott e-mail címre küldött üzenettel az e pontban írt szolgáltatást megtiltani.
-
Szolgáltató kötelezettségei
A Szolgáltató fenntartja a jogot a szolgáltatásai körének bővítésére, amelyről nem köteles a felhasználókat értesíteni.
Szolgáltató tájékoztatja természetes személy Fogyasztót, hogy a Szerződés teljesítéséhez Szolgáltató adatkezelési tájékoztatója szerinti adatokat, az ott meghatározott módon és céllal kezeli.
-
Egyéb rendelkezések
A Szolgáltató az ÁSZF 3. pontjában megjelölt szolgáltatás használati jogát átengedi, egyebekben fenntart minden jogot. Az ÁSZF 3. pontjában megjelölt szolgáltatás szerzői jogi védelem alatt áll. Fogyasztó a Szolgáltató e pontban tett tájékoztatását kifejezetten tudomásul veszi.
Szolgáltató tájékoztatja Fogyasztót, hogy a weboldalán található képek, videók, szövegek, ebookok, egyéb anyagok a Szolgáltató tulajdonát képezik.
Szerződő felek kijelentik, hogy a szerződés teljesítése során egymással együttműködnek, a szükséges tájékoztatást egymásnak megadják, az esetleges vitás kérdésekben elsősorban békés úton történő megoldást részesítik előnyben.
A felek szabadon köthetnek szerződést, és szabadon választhatják meg a másik szerződő felet.
A felek szabadon állapíthatják meg a szerződés tartalmát. A szerződéseknek a felek jogaira és kötelezettségeire vonatkozó szabályaitól egyező akarattal eltérhetnek, ha a törvény az eltérést nem tiltja.
A felek közös megegyezéssel módosíthatják a szerződés tartalmát vagy megváltoztathatják kötelezettségvállalásuk jogcímét.
A szerződésnek a módosítással nem érintett része változatlan marad.
A szerződés módosítására a szerződés megkötésére vonatkozó rendelkezéseket kell megfelelően alkalmazni.
A szerződés tartalmát valamelyik fél egyoldalúan akkor módosíthatja, ha ezt a szerződésben kikötötték, vagy ha a felet erre jogszabály feljogosítja.
A Szolgáltató a módosítás lényegi elemeit a https://kutyaval.hu/ oldalon jól látható módon köteles elhelyezni.
A digitális adattartalom működését a Tárhely Szolgáltató végzi. A https://kutyaval.hu/ tűzfallal védett. Az alkalmazandó műszaki védelmi intézkedésekre továbbá a hardverrel és szoftverrel való együttműködési képességérre a Tárhely Szolgáltató szabályai irányadók.
A Szolgáltató felhívja a Fogyasztó figyelmét, hogy az adatbeviteli hibáknak a szerződéses nyilatkozat elküldését megelőzően történő kijavítására az hello@kutyaval.hu e-mailen való jelzéssel van mód.
-
A szerződés megszűnése, díjvisszatérítés
A Szerződés megszűnik:
-
Teljesítéssel
-
Megrendelő elállásával/felmondással
-
Elállási/Felmondási jog
Az elállási jog gyakorlásra A fogyasztó és a Szolgáltató közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet irányadó.
29. § (1) A fogyasztó nem gyakorolhatja a 20. § szerinti jogát
a) szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás maradéktalan teljesítése után, azonban, ha szerződés fizetési kötelezettséget keletkeztet a fogyasztó számára, csak akkor, ha a teljesítés a fogyasztó kifejezett előzetes beleegyezésével és annak a fogyasztó általi tudomásulvételével kezdődött meg, hogy elveszíti elállási jogát, amint a Szolgáltató maradéktalanul teljesítette a szerződést;
b) olyan áru vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac Szolgáltató által nem befolyásolható, a 20. § (2) bekezdésében meghatározott határidő alatt is lehetséges ingadozásától függ;
c) olyan nem előre gyártott áru esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan áru esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak;
d) romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző áru tekintetében;
e) olyan zárt csomagolású áru tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;
f) olyan áru tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más áruval;
g) olyan alkoholtartalmú ital tekintetében, amelynek tényleges értéke a Szolgáltató által nem befolyásolható módon a piaci ingadozásoktól függ, és amelynek áráról a felek az adásvételi szerződés megkötésekor állapodtak meg, azonban a szerződés teljesítésére csak a megkötéstől számított harmincadik napot követően kerül sor;
h) - a (2) bekezdésben foglalt kivétellel - olyan Szolgáltatói szerződés esetében, amelynél a Szolgáltató a fogyasztó kifejezett kérésére keresi fel a fogyasztót sürgős javítási vagy karbantartási munkálatok elvégzése céljából;
i) lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a fogyasztó a csomagolást felbontotta;
j) hírlap, folyóirat és időszaki lap tekintetében, az előfizetéses szerződések kivételével;
k) nyilvános árverésen megkötött szerződések esetében;
l) lakáscélú szolgáltatás kivételével szállásnyújtásra irányuló szerződés, fuvarozás, személygépjármű-kölcsönzés, étkeztetés vagy szabadidős tevékenységekhez kapcsolódó szolgáltatásra irányuló szerződés esetében, ha a szerződésben meghatározott teljesítési határnapot vagy határidőt kötöttek ki;
m) a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális tartalom tekintetében, ha a Szolgáltató a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a fogyasztó e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti a 20. § szerinti jogát, továbbá a Szolgáltató a 12. § (2) bekezdés vagy a 18. § szerint visszaigazolást küldött a fogyasztó részére.
(2) Az (1) bekezdés h) pontjában meghatározott esetben a 20. § szerinti jog a fogyasztó által kifejezetten kért szolgáltatásokon és a karbantartás vagy a javítás elvégzéséhez felhasznált cserealkatrészeken felül kínált szolgáltatásokra vagy árukra kiterjed.
(3) Az (1) bekezdés a)-c) és e) pontjában meghatározott esetekben a fogyasztó gyakorolhatja a 20. § szerinti jogát, ha a szerződést a kereskedelemről szóló törvényben meghatározott üzleten kívüli kereskedés vagy az árubemutatóval egybekötött termékértékesítés keretében kötötte meg.
-
Fogalmak:
-
Fogyasztó: a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy;
-
Szolgáltató: a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körében eljáró személy;
-
Személyes adat: azonosított vagy azonosítható természetes személyre (érintett) vonatkozó bármely információ; azonosítható az a természetes személy, aki közvetlen vagy közvetett módon, különösen valamely azonosító, például név, szám, helymeghatározó adat, online azonosító vagy a természetes személy testi, fiziológiai, genetikai, szellemi, gazdasági, kulturális vagy szociális azonosságára vonatkozó egy vagy több tényező alapján azonosítható.
-
Jogviták rendezése
Amennyiben Szolgáltató és Fogyasztó között esetlegesen fennálló Fogyasztói jogvita Szolgáltatóval való tárgyalások során nem rendeződik, a Fogyasztónk minősülő Fogyasztó, a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes békéltető testülethez fordulhat és kezdeményezheti a Testület eljárását, illetve fordulhat az
Szolgáltató székhelye szerint illetékes Békéltet Testülethez is, továbbá a következő jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva Fogyasztó számára.
-
Panasztétel a Fogyasztó védelmi hatóságnál,
-
Vitarendezési eljárás az Európai Unió online vitarendezési platformján keresztül: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=HU
Magyarországon a Budapesti Békéltető Testület (BBT) jogosult eljárni az online adásvételi vagy szolgáltatási szerződésekhez kapcsolódó határon átnyúló Fogyasztó és kereskedő közötti jogvitákban.
-
Békéltető testület eljárásának kezdeményezése
Szolgáltató székhelye szerint illetékes Testület:
-
Békés Megyei Békéltető Testület
Cím: 5600 Békéscsaba, Penza ltp. 5.
E-mail: bekeltetes@bmkik.hu
Telefonszám: 06-66-324-976
Fax: 06-66-324-976
Megnevezés:
Békéltető Testületre vonatkozó szabályok alkalmazásában Fogyasztónak minősül a külön törvény szerinti civil szervezet, egyház, társasház, lakásszövetkezet, mikro-, kis- és közép Vállalkozás is, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, vagy az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje.
A Szolgáltatót a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli.
A Fogyasztó a lakóhelye / tartózkodási helye alapján az alábbi békéltető testületekhez fordulhat a Fogyasztói jogvita rendezése érdekében:
-
Baranya Megyei Békéltető Testület
Cím: 7625 Pécs, Majorossy Imre u. 36.
Telefonszám: +36-72/507-154; 20/283-3422
E-mail: info@baranyabekeltetes.hu
-
Bács-Kiskun Megyei Békéltető Testület
Cím: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4.
Levelezési cím: Bács-Kiskun Megyei Kereskedelmi és Iparkamara által működtetett Bács-Kiskun Megyei Békéltető Testület
6001 Kecskemét Pf. 228.
Telefonszám: (+36) 76 501 525, 501 532
Fax: (+36) 76 501 538
Mobil: (+36) 70 938 4765
E-mail: bekeltetes@bacsbekeltetes.hu
Honlap: www.bacsbekeltetes.hu
-
Békés Megyei Békéltető Testület
Cím: 5600 Békéscsaba, Penza ltp. 5.
E-mail: bekeltetes@bmkik.hu
Telefonszám: 06-66-324-976
Fax: 06-66-324-976
-
Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Békéltető Testület
Cím: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.
Telefonszám: 46/501-090 (új ügyek)
46/501-871 (folyamatban lévő ügyek)
E-mail: bekeltetes@bokik.hu
-
Budapesti Békéltető Testület
Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.
Telefonszám: 06-1-488-2131
E-mail: bekelteto.testulet@bkik.hu
Honlap: bekeltet.bkik.hu
-
Csongrád-Csanád Megyei Békéltető Testület
Cím: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.
Telefonszám: +36-62/554-250/118
E-mail: bekelteto.testulet@csmkik.hu
-
Fejér Megyei Békéltető Testület
Cím: 8000 Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6.
Telefonszám: 06-22/510-310
E-mail: bekeltetes@fmkik.hu
Honlap: https://www.bekeltetesfejer.hu/
-
Győr-Moson-Sopron Megyei Békéltető Testület
Cím: 9021 Győr, Szent István út 10/a.
Telefonszám: 06-96-520-217
Email: bekelteto.testulet@gymsmkik.hu
Honlap: https://bekeltetesgyor.hu/
-
Hajdú-Bihar Megyei Békéltető Testület
Székhely: 4025 Debrecen, Petőfi tér 10.
Ügyintézés helyszíne: 4025 Debrecen Vörösmarty u. 13-15.
Telefonszám: 06-52-500-710, 06-52-500-745
Fax: 06-52-500-720
E-mail: bekelteto@hbkik.hu
-
Heves Megyei Békéltető Testület
Cím: 3300 Eger, Hadnagy utca 6. földszint
Telefonszám: +36 36 416-660/105 mellék
E-mail: bekeltetes@hkik.hu
Levélezési cím: 3300 Eger, Postafiók 440.
-
Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Békéltető Testület
Cím: 5000 Szolnok, Verseghy park. 8.
E-mail: bekeltetotestulet@iparkamaraszolnok.hu
Telefonszám: 20/373-2570
-
Komárom-Esztergom Megyei Békéltető Testület
Cím: 2800 Tatabánya, Fő tér 36.
Telefonszám: 06-34-513-010
Fax: 06-34-316-259
Email: bekeltetes@kemkik.hu
-
Nógrád Megyei Békéltető Testület
Cím: 3100 Salgótarján, Mártírok útja 4. fsz 14.
Telefonszám: 06-32-520-860
E-mail: nkik@nkik.hu
Honlap: www.nkik.hu,
-
Pest Megyei Békéltető Testület
-
Cím: 1055 Budapest, Balassi Bálint utca 25. IV/2.
-
Levelezési cím: 1055 Budapest, Balassi Bálint utca 25. IV/2.
-
E-mail: pmbekelteto@pmkik.hu
-
Telefonszám: 06-1-792-7881
-
Somogy Megyei Békéltető Testület
Címe: 7400 Kaposvár, Anna u. 6.
Telefonszám: 06-82-501-000; 06-82-501-026
E-mail: skik@skik.hu
Honlap: www.skik.hu
-
Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Békéltető Testület
Cím: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2.
Telefonszám: 06-42-420-180
Fax: 06-42-420-180
E-mail: bekelteto@szabkam.hu
-
Tolna Megyei Békéltető Testület
Cím: 7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25.
Telefonszám: 06-74-411-661
Mobil: 06-30-664-2130
Fax: 06-74-411-456
E-mail: kamara@tmkik.hu;
monus.greta@tmkik.hu
-
Vas Megyei Békéltető Testület
Cím: 9700 Szombathely, Rákóczi Ferenc u. 23.
E-mail: bea@vmkik.hu
Telefonszám: 30/9566-708
-
Veszprém Megyei Békéltető Testület
Cím: 8200 Veszprém, Radnóti tér 1. Pf.: 220
Telefon: 06-88-814-121; 06 88 814-111
Fax: 06-88-412-150
E-mail: info@bekeltetesveszprem.hu
Honlap: www.bekeltetesveszprem.hu
-
Zala Megyei Békéltető Testület
Cím: 8900 Zalaegerszeg, Petőfi u. 24.
Telefonszám: 06-92-550-513
Fax: 06-92-550-525
E-mail: zmbekelteto@zmkik.hu
Honlap: http://www.bekelteteszala.hu/
-
Fogyasztó Bírósági eljárás kezdeményezése.
-
Jogszabályhely:
-
A Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény
-
A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet
Pap Márk
5500 Gyomaendrőd, Lévai u. 17.
Elállási Nyilatkozat
Alulírott kijelentem, hogy gyakorlom elállási jogomat az alábbi szolgáltatások megrendelésére irányuló szerződés tekintetében:
Szerződés megnevezése:
Szolgáltatás pontos megjelölése:
Szerződéskötés időpontja:
A Megrendelő neve:
A Megrendelő címe:
Vételár visszatérítését a következő bankszámlára kérem:
Bank Neve:
Bankszámla jogosultja:
Bankszámla száma:
Kelt: Debrecen, 2022. November 29.